وبلاگ مرکز پوست و زیبایی بهار
تاثیر فیشال برای کنترل پیری پوست

تاثیر فیشال برای کنترل پیری پوست

با افزایش سن، مراقبت از پوست پیچیده‌تر می‌شود. فیشال می‌تواند پوست شما را جوان کند، اما در مورد اثرات پیری چطور؟ درمان‌های ضد پیری صورت با فرمول‌بندی خاص می‌توانند اثرات زمان و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را معکوس کنند و شما را جوان‌تر از همیشه به نظر برسانند. در این مطلب به بررسی نحوه‌ی کنترل پیری پوست با فیشال و مزایای انجام مستمر آن می‌پردازیم.

 فیشیال برای کنترل پیری پوست چیست؟

همان‌طور که از نام آن پیداست، یک فیشال ضد پیری با هدف قرار دادن پوست بالغ، خشک یا آسیب دیده، با هدف کاهش علائم پیری صورت می‌گیرد. با استفاده از تکنیک‌های تخصصی و همچنین محصولات و مواد با کیفیت، این فیشال‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که به پوست شما کمک می‌کنند بعد از اولین درمان روشن‌تر، سفت‌تر و سالم‌تر به نظر برسد.

 

فیشیال برای کنترل پیری پوست

 

فواید کنترل پیری پوست با فیشال چیست؟

 

رطوبت پوست را تنظیم می‌کند

با افزایش سن، پوست شما خشک و خشن می‌شود. دلایل زیادی برای این وجود دارد از جمله آسیب نور خورشید، کاهش سلولی و از دست دادن هورمون ها. علت هرچه که باشد، خشکی پوست باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می‌شود، به همین دلیل دریافت درمان‌های مرطوب کننده مناسب بسیار مهم است. فیشال‌های ضد پیری شامل استفاده از مرطوب کننده‌های غنی از نرم‌کننده است که سطح رطوبت پوست شما را افزایش می‌دهد و در نهایت به پوست شما احساس جوانی و طراوت می‌دهد.

روند پیری پوست را کند می‌کند

اکثر فیشال‌های ضد‌ پیری، برای بازگرداندن استحکام، روشنایی و جوانی به پوست طراحی شده‌اند. با استفاده از سرم های کلاژن، لایه بردارهای حساس و در برخی موارد، درمان‌های اسید گلیکولیک، پوست شما شروع به ترمیم و التیام از آسیب‌های خورشید و سایر اشکال هایپرپیگمانتاسیون می‌کند.

گردش خون را بهبود می‌بخشد

با استفاده از ترکیبی از اسکراب‌های لایه‌برداری ملایم و تکنیک‌های فشار، خون تازه و اکسیژن‌دار در سطح پوست به گردش در می‌آید. این خون غنی از اکسیژن سرشار از مواد مغذی جوان‌کننده است که به بهبود کارایی و سلامت سلول‌های پوست شما کمک می‌کند. همچنین با سلول‌های جوان‌سازی شده پوست، پوستی شاداب و جوان‌تر به‌وجود می‌آید.

الاستیسیته‌ی پوست را بهبود می‌بخشد

پوست شما شاید یکی از مهم ترین اندام های بدن شما باشد. این به عنوان یک سپر محافظ عمل می کند و تضمین می کند که بدن شما در برابر عوامل محیطی خشن محافظت می شود. متأسفانه، با جلوگیری از آسیب های خورشید و سایر عوامل تحریک کننده، پوست شما به مرور خسته می شود و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. خوشبختانه، درمان‌های ضد پیری با کیفیت خوب، تولید کلاژن و الاستین را دوباره راه‌اندازی می‌کنند. با تحریک این عوامل حجیم کننده طبیعی، کیفیت پوست شما به دلیل کاهش خطوط ریز، چین و چروک و خشکی پوست تقریباً بلافاصله شروع به بهبود می‌کند.

اصول اولیه برای حفظ جوانی پوست صورت

بیشتر درمان‌های صورت با پاکسازی عمیق پوست و منافذ، خلاص شدن از شر آثار آرایش قدیمی، چربی‌های اضافی و پوست مرده شروع می‌شوند. با هر گونه جوش سر سفید و سرسیاه در فیشال‌ها مقابله می‌شود. توجه داشته باشید در ابتدا باید نوع پوست شما ارزیابی ‌شود تا مشخص شود که چه نوع لایه برداری، آب‌رسانی و بازسازی مورد نیاز است.

کنترل پیری پوست با فیشال چگونه صورت می‌گیرد؟

کنترل پیری پوست با فیشال برای پوست‌های بالغ مؤثر است. حتی اگر هنوز خطوط یا چین‌های زیادی ندارید، تغییرات میکروسکوپی در حال حاضر روی پوست شما اتفاق می‌افتد. پیشی گرفتن از این تغییرات با شروع درمان و کنترل پیری پوست با فیشال در دهه 20 یا 30 سالگی می‌تواند ظاهر شما را برای مدت طولانی جوان نگه دارد. در این قسمت به بررسی کلی عملکرد فیشال پوست صورت می‌پردازیم.

لایه برداری شیمیایی در فیشیال

فیشال صورت با لایه برداری شیمیایی به بدن شما کمک می‌کند تا پوست مرده را با سرعت بیشتری از بین ببرد تا پوست تازه و سالم زیر آن ظاهر شود. تحریک به تغییر سریع سلول‌های پوست می‌تواند روند بالا رفتن سن پوست صورت شما را کند و تعویق بیاندازد همچنین علائم آسیب خورشید را کاهش دهد. فیشال یک درمان ضد پیری مناسب برای خطوط ریز و چین و چروک و همچنین زخم‌های خفیف آکنه است.

پپتیدهای کلاژن در سلامتی پوست

مواد موضعی حاوی پپتیدهای کلاژن در فیشال می‌توانند به تحریک تولید کلاژن در زیر لایه‌های بالایی پوست شما کمک کنند. این پپتیدها عمیقاً در پوست شما نفوذ می‌کنند و فرآیند تولید کلاژن را آغاز می‌کنند. استفاده موضعی از پپتیدهای کلاژن در پوست می‌تواند منجر به بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها و صاف‌تر شدن پوست صورت شود.

اسید هیالورونیک در فیشیال

اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن شما ایجاد می‌شود و یک ابزار ارزشمند برای هیدراتاسیون است. اسید هیالورونیک به عنوان بخشی از یک سرم جوان کننده در فیشال، کاربردهای زیادی در کنترل پیری پوست دارد. همچنین می‌تواند استحکام، الاستیسیته، صافی و آبرسانی پوست را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد.

سخن آخر

با تمام فوایدی که کنترل پیری پوست با فیشال ممکن است برای فرد به همراه داشته باشد، در صورتی که نوع مناسب فیشال برای پوست درست تشخیص داده نشود ممکن است اثر معکوس را برای مراجع کننده به همراه داشته باشد. در بازه‌های مختلف نیازهای پوست هر فرد متفات است پس لزومأ داشتن هر نوع روتین پوستی یا انجام هر نوع فیشال برای پوست نمی‌تواند اثرات مطلبوب را به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشید که انجام فیشال پوست و داشتن روتین پوستی با استمرار و پیوستگی نتایج خارق‌العاده‌ای را به همراه خواهد داشت. مرکز پوست و زیبایی بهار در پاسداران ارائه دهنده فیشیال تخصصی در پاسداران است.

    اشتراک گذاری :